Liini tuotteistus
Tiedätkö, millaisista tuotteista tai palveluista asiakkaasi ovat tulevaisuudessa valmiita maksamaan? Kaipaako yrityksesi tarjooma tai liiketoimintamalli kirkastamista? Entä jos kehittäisit tarjontaa ja kilpailukykyä yhdessä koko arvoketjun kanssa?
Liini tuotteistus on tehty sinulle, joka haluat:
- ennakoida ja ymmärtää paremmin asiakkaidesi tarpeita
- kehittää nykyistä palvelutarjontaa entistä kilpailukykyisemmäksi
- tuotteistaa ja testata uusia tuote- tai palveluideoita ketterästi
- saattaa myyntimateriaalit helposti ja nopeasti ajan tasalle

6 hyvää syytä tuoda palvelumuotoilu tähän päivään.
💎 Ketterää
Valmista alle kahdessa kuukaudessa
Tiivistä kuukausien työ muutamaan viikkoon. Työskentelymme perustuu Lean Startup -menetelmiin, joissa uusia tuotteita ja palveluita pyritään tuomaan markkinoille yhä nopeammin.
💎 Osallistavaa
Tarjooma, jota henkilöstö ja asiakkaasi rakastavat
Valjasta mukaan koko arvoketjun osaaminen. Hyödynnämme dataa ja digitaalisia työkaluja, joilla kaikkien osapuolten ääni saadaan kuuluviin ilman isoja ponnistuksia.
💎 Konkreettista
Vastaa asiakkaiden todellisiin tarpeisiin
Keskity siihen, mikä luo arvoa asiakkaille. Testaamme ja iteroimme uutta konseptia potentiaalisten ostajien kanssa usein ja mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.
💎 Sitouttavaa
Valmis polku ideasta lanseeraukseen
Yhdistä liiketoiminta ja luovuus. Olemme tukena aina uusien bisnesmahdollisuuksien tunnistamisesta valmiin tuotteen tai palvelun brändäykseen, lanseeraukseen ja pitkäjänteiseen markkinointiin.
💎 Vaikuttavaa
Helppo omaksua ja soveltaa käytäntöön
Uudista yrityksesi innovaatiokulttuuria. Tuomme asiakaslähtöisen ajattelun sekä tulokselliset toimintamallit myös organisaatiosi sisäisiin prosesseihin ja kehityshankkeisiin.
💎 Mukavaa
Tiukkaa työskentelyä rennolla fiiliksellä
Pidä asiat konkreettisina ja yksinkertaisina. Panostamme luovaan ja luottamukselliseen ilmapiiriin, joka synnyttää isoja tuloksia pienessä ajassa.
Näin se tehdään!

1.
Tavoitteiden kirkastaminen
Toimialan luotaus ja
bisnespotentiaalin
tunnistaminen.

2.
Nykytila-analyysi
Asiakkaiden ja avainhenkilöidesi yhteinen
näkemys tarjoomasta
ja sen kehittämistarpeista.

3.
Innovointi
Uusien tuotteiden tai palvelujen
innovointi ja konseptointi
työpajoissa.

4.
Tuotteistus
Kilpailuetujen kirkastaminen
ja liiketoimintamallin
rakentaminen.

5.
Testaus
Prototyypin testaus ja
palautteen kerääminen
potentiaalisilta asiakkailta.

6.
Kaupallistaminen
Valmiin tuotteen tai palvelun
brändäys, lanseeraus
ja pilotointi markkinoille.
Great minds think alike!
"Asioita tapahtuu äärimmäisellä ammattitaidolla, nopeasti ja järkevillä kustannuksilla. Kaikkien palvelukuvausten päivitys olisi vienyt kerralla kuusi kuukautta, jonka jälkeen projektin olisi saanut aloittaa taas alusta. Unfairin kanssa oli helppoa työskennellä, meillä yhdistyy sama arvomaailma sekä tekemisen syke. Heti kättelyssä tuli tunne, että Unfair ymmärtää meidän ekosysteemiä."
ANNA JALONEN
MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ, BARONA GROUP
”Unfairin johdolla käsittelimme asiaa kaikista kulmista. Tulevaisuudessa ei voi tulla eteen mitään, mitä olisimme unohtaneet miettiä. Kun prosessi, siihen liittyvät kysymykset ja pohjat tulevia tuotteistuksia varten ovat olemassa, meiltä säästyy paljon aikaa ja stressiä. Kaikessa näkyy se, että Unfair ymmärtää mitä me teemme. Siten voimme yhdessä toteuttaa asioita, jotka ovat oikeasti järkeviä firman ja asiakkaiden kannalta.”
PIRKKO LAITINEN
MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ, PLATFORM OF TRUST
”Halusimme lyhyellä varoitusajalla antaa Unfairille täysin vapaat kädet uuden tuoteidean kiteyttämiseen ja visualisointiin. Jo ensimmäisen versio oli hyvä! Pari palautetta riitti, jonka jälkeen laitettiin ehdotus toteutukseen. Emme ole suotta puuttuneet tekemiseen, ja näin olemme saaneet säästettyä omat resurssimme omaan tekemiseemme. Hyviin ammattilaisiin tulee aina luottaa – sillä tulee parasta jälkeä.”
MIKKO SÄVILAHTI
TOIMITUSJOHTAJA,HALTU
Joko aloitetaan? Pyydä tarjous!
Pirauta Tarulle tai lähetä lomake!
